GINOP-3.2.4-8-2-4-16 - Felhőalapú (IaaS, PaaS, SaaS) vállalati szolgáltatások

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A PROJEKT AZONOSÍTÓ SZÁMA: GINOP-3.2.4-8-2-4-16 -2017-00011

Felhőalapú (IaaS, PaaS, SaaS) vállalati szolgáltatások, IKT megoldások fejlesztésének és piaci bevezetésének támogatása

Felhő alapú call/contact center, rugalmas telefonközpont, illetve virtuális irodai IT környezet szolgáltatás portfólió kialakítása KKV-k számára A Drávanet által megvalósítani szándékozott projekt kifejezetten a KKV szegmenst célozza, annak meglévő igényeire ad költséghatékony, rugalmas megoldást. A Drávanet az ügyfeleitől érkező igényekre reagálva alakította ki a szolgáltatáscsomag elemeit. Egyre erősebb a piaci igény, hogy a cégek a KKV szegmensben is önálló céges IT infrastruktúrával rendelkezzenek, de ezt kifejezetten felhőben, szolgáltatási díjért szeretnék kapni, ahelyett, hogy jóval nagyobb költségen fizikai szervertermet alakítanának ki, vagy saját fizikai szervereiket hostolnák szerverhotelekben. Ezen igényre egy KKV IT csomaggal előtelepített, előparaméterezett virtuális szerver csomagot ajánl ügyfelei számára Drávanet, amely a teljes irodai IT infrastruktúrára megoldást tud kínálni a cégek számára. A meglévő szerverparkban ez a szolgáltatás kapacitáshiányt indukálna, ezért a projekt során üzembe helyezendő szerver infrastruktúra biztosítana megfelelő tartalékot az ügyfelek kiszolgálásához. Számos turisztikai, kereskedelmi cég rendszeresen folytat kampányokat, illetve üzemeltet ügyfélszolgálatot. Nagyvállalatok előtt nyitva állt egy széles, licenszált szolgáltatás paletta, felsőkategóriás call/contact centerek, illetve telefonközpontok, saját hardver és hálózati infrastruktúra. Ebben a térben jelentős versenyhátrányban vannak a KKV szegmens cégei, ilyen jellegű beruházásra eddig nem voltak képesek. A felhő infrastruktúrában költséghatékony havidíjas konstrukcióban elérhetővé válnak ezen szolgáltatások számukra is. Drávanet a felsőkategóriás, call/contact center megoldások területén meghatározó piaci szerepet betöltő megoldás KKV-kre szabott változatával nyújt call/contact center szolgáltatást a kis cégek számára, így a korábban csak nehezen szervezhető különálló mobil megoldások, illetve az időszakonként igénybe vett nagy szolgáltatói call centerek alternatíváját tudja nyújtani. A másik jelentős igény a telefónia területén jelentkezik, intelligens alközpontok rugalmas megoldást tudnak nyújtani kis cégek számára, hogy munkatársaik egymást, illetve ügyfeleik munkatársaikat akár több telephelyen is rugalmasan, az üzlet dinamikus igényei szerint tudják kiszolgálni. A „Végfelhasználók által paraméterezhető virtuális alközpont megoldás KKV-k számára – Agráriumban alkalmazható IoT eszközök adatgyűjtésére alkalmas – szolgáltatásba integrált - plugin megoldással, illetve Turisztikában alkalmazható szállásfoglalási IVR sablonnal kiegészítve” szolgáltatás azon cégek számára készül, akik elavult telefon alközponttal rendelkeznek, így annak kiváltásával egyszerűvé és rugalmassá tehetik a központi telefónia kezelését, valamint egyúttal megszabadulnak az elavult központ működtetési költségeitől is. Azon cégek, amelyek még nem rendelkeznek központtal, egyszeri, nagy összegű beruházás nélkül, havidíjas konstrukcióban tapasztalhatják meg a korszerű technológia által nyújtott előnyöket. Az intelligens alközpont használatával a KKV cégek teljes mértékben mentesülnek a bonyolult softswitch szoftverek kezelésének terhe alól. A telephelyek központjai a webes felületen keresztül egységesen konfigurálhatóvá válnak, az átlátható menürendszer biztosítja a funkciók egyszerű és gyors kezelhetőségét, ezáltal – a KKV szegmensben a cégek jelentős részénél nem rendelkezésre álló - telefónia és IT szakember nélkül is a KKV cégek alkalmazottai maguk tudják konfigurálni a központjukat. A web alapú virtuális alközpont / call center és a virtuális szerver szolgáltatások célpiaca a cégek méretét tekintve elsődlegesen a kis- és középvállalati szegmens. A KSH adatai szerint az 50-249 fő dolgozót foglalkoztató középvállalatok száma kevesebb, mint ötezer, amely a teljes hazai működő vállalkozásoknak csupán hét ezreléke. A minimum 10, de legfeljebb 49 alkalmazottat foglalkoztató kisvállalatok száma 26 ezer, amely a teljes hazai regisztrált vállalkozásoknak 4 százaléka. Célunk az 5-49 alkalmazottat foglalkoztató cégek elérése és új felhő portfóliónk részleges vagy teljes értékesítése számukra.

kedvezményezett neve

Drávanet Internet Szolgáltató Zrt.

projekt címe

Felhő alapú call/contact center, rugalmas telefonközpont, illetve virtuális irodai IT környezet szolgáltatás portfólió kialakítása KKV-k számára

szerződött támogatás összege

94.689.539 Ft

támogatás mértéke (%-ban)

35%

projekt tervezett befejezési dátuma

2021.09.08.

projekt azonosító száma

GINOP-3.2.4-8-2-4-16 -2017-00011

 

 

 

 

 

 

Partnereink

maverixlogo